313 سردار

مطالب و تصاویر و خبرهای زیبا برای شما عزیزان

313 سردار

مطالب و تصاویر و خبرهای زیبا برای شما عزیزان

خرید و فروش عمده ظروف یکبار مصرف

سه شنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۹ ق.ظ

خرید ظروف یکبار مصرف

محصولات و ظروف  یکبار مصرف برای رسیدن به زندگی راحت تر تولید و به بازار عرضه می شوند. بیشترین استفاده از محصولات یکبار مصرف برای نذری ها و سفره ها می باشد.  شرکت های زیادی اقدام به تولید این ظروف کرده اند تا بتوانند نیاز افراد را بر طرف کنند. این ظروف از جنس های مختلفی اعم از پلاستیک ، کاغذ ، فوم و ... ساخته می شوند.

افراد می توانند برای خرید ظروف یکبار مصرف به فروشگاه های فروش مراجعه کنند. یکی از فروشگاه های معتبر فروش ظروف یکبار مصرف ، فروشگاه پلاستجو می باشد. این فروشگاه یکی از معتبر ترین فروشگاه های مربوطه به محصولات ظروف یکبار مصرف می باشد که انواع و اقسام آن را برای مشتریان خود جمع آوری کرده است.

روی ظروف یکبار مصرف علامت ها و کد هایی وجود دارد ، هر کدام از این کد ها  نشانه ی خاصی می باشد. به طور مثال می توان بیان کرد که این علامت ها و کد ها نشان دهنده ی مواد سازنده ی این محصولات می باشد. عدد های ثبت شده روی این ظروف عموما بین یک تا هفت می باشد ، نشان دهنده ی موضوع خاصی نیز می باشد . به هر میزان که عدد  نوشته شده روی محصول یکبار مصرف کمتر باشد، آن ظرف انتخاب  مناسب تری برای نگهداری مواد غذایی می باشد. به طور مثال ظروف سه تا هفت احتمال دارد که مواد شیمیایی را به مواد غذایی وارد کند و سلامتی آن را به خطر اندازد ، در نتیجه ظروف با اعداد یک تا سه مناسب نگهداری مواد غذایی هستند.  به همین دلیل بهتر است ظروفی را استفاده کنید که اعداد کوچک تری روی آن ها ثبت شده باشد.

 

ظروف یکبار مصرف  1

مزایای ظروف یکبار مصرف

در ابتدای تولید و ساخت این ظروف یکبار مصرف تنها از مواد پلاستیکی استفاده می شد.  بعد ها و با گذشت زمان تولید کنندگان از کاغذ و مواد گیاهی نیز برای ساخت این محصولات و ظروف یکبار مصرف استفاده کردند.  تولید کنندگان به دلیل راحتی و آسایش و اقتصادی بودن این ظروف اقدام به ساخت آن ها کردند. فروشگاه پلاستجو نیز برای برطرف کردن نیاز مشتریان اقدام به فروش ظروف یکبار مصرف کرده اند. از جمله مزیت های این ظروف می توان به موارد زیر اشاره کرد.

یکی از مزیت های مهم محصولات یکبار مصرف ، انرژی لازم برای تولید آن ها می باشد. برای تولید ظروف یکبار مصرف انرژی بسیار کمی لازم می باشد.

یکی دیگر از مزیت های این ظروف یکبار مصرف مقاومت آن ها در برابر مواد الکلی می باشد. همین مقاومت باعث می شود که در مواجه با آن ها تغییر شکل ندهند.

انواع مختلفی از ظرف های یکبار مصرف در بازار وجود دارد زیرا این محصولات ، قابلیت شکل پذیری بالایی دارند و به راحتی می توان آن ها را در طرح های مختلف ساخت.

ظروف یک بار مصرف شفاف می باشند. طرح پذیری آن ها نیز مهم است و همین امر باعث استقبال زیاد از آن ها شده است.

 

ظروف یکبار مصرف  2

انواع محصولات یکبار مصرف

ظروف یکبار مصرف بر حسب جنس و مواد سازنده ی می توانند دسته بندی شوند . به طور مثال این محصولات می توانند از مواد گوناگونی مانند پلاستیک، کاغذ و سلولز و فوم ساخته شوند. هر کدام از این ظروف یکبار مصرف ویژگی های خاص خود را دارند. انواع و اقسام ظروف یکبار مصرف که در فروشگاه پلاستجو موجود می باشد شامل موارد زیر است.

محصولات یکبار مصرف پلاستیکی

ظروف پلاستیکی ، بسیار سبک هستند. محصولات پلاستیکی می توانند شفاف و یا مات باشند. محصولات یکبار مصرف پلاستیکی استحکام زیادی در برابر حرارت و گرما ندارند به همین دلیل برای استفاده از نوشیدنی های سرد مانند شربت و شیر سرد می توان از این ظروف استفاده شود. محصولات یکبار مصرف پلاستیکی همچنین می توانند به صورت رنگی تهیه شوند، این محصولات از مواد بازیافتی تهیه می شوند.

محصولات یکبار مصرف فومی

این ظروف فومی نسبت به ظروف پلاستیکی استحکام بیشتری در برابر گرما دارند. به همین سبب می توان غذا های گرم را درون آن ها نگهداری کرد. باید بدانید که نمی توان مواد غذایی را به مدت طولانی در ظروف فومی نگه داشت. زیرا امکان ورود هوا به داخل این ظروف وجود دارد.

محصولات یکبار مصرف کاغذی

ظروف یکبار مصرف کاغذی به راحتی تجزیه می شوند. در نتیجه برای محیط زیست مشکلی ایجاد نمی کنند. این ظروف کاغذی بهترین گزینه برای نگهداری مواد گرم و سرد می باشند. البته باید بدانید که نگهداری مواد داغ درون این ظروف نیز برای مدت طولانی احتمال دارد طعم آن را تغییر دهد.

محصولات یکبار مصرف گیاهی

محصولات یکبار مصرف گیاهی ، هیچ گونه تاثیر مخربی به روی محیط زیست نمی گذارند. زیرا آن ها به سادگی تجزیه می شوند. قیمت ظروف یکبار مصرف گیاهی بالاتر از موارد دیگر می باشد.

 

فروش عمده ظروف یکبار مصرف

همانطور که بیان کردیم یکی از فروشگاه های معتبر در زمینه ی ظروف پلاستیکی ، فروشگاه پلاستجو می باشد. این فروشگاه یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه ها شناخته شده است که دارای تجربه ی بالایی نیز در زمینه ی پلاستیک و پلیمر می باشد. به همین سبب افراد می تواند به راحتی خرید ظروف یکبار مصرف خود را چه به صورت تک و عمده از این شرکت تهیه کنند.

فروشگاه پلاستجو اولین فروشگاه آنلاین در زمینه ی ظروف یکبار مصرف و محصولات مرتبط با آن در کشور می باشد. فروش عمده ظروف یکبار مصرف نیز در این فروشگاه انجام می شود. در سایت فروشگاه تمام اجناس و ظروف یکبار مصرف لیست شده اند وافراد می توانند به راحتی ان ها را مشاهده کرده و از بین آن ها بهترین خرید را چه به صورت عمده و چه به صورت تک انجام دهند.

افرادی که می خواهند از این فروشگاه خرید کنند می توانند به سایت آن مراجعه کرده و به راحتی سفارشات خود را ثبت کنند. قبل از خرید افراد می توانند با کارشناسان و مشاوران مربوط به فروشگاه تماس گرفته و از آن ها کمک بگیرند تا بتوانند خرید بهتری داشته باشند.

این فروشگاه تمام انواع و اقسام ظروف یکبار مصرف را برای مشتریان خود تهیه کرده اند و افراد می توانند به راحتی با دیدن آن ها ، مطابق نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند. کارشناسان فروشگاه پلاستجو همیشه آماده پاسخگویی به مشتریان خود می باشند و اطلاعات مفیدی را به شما خواهند داد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی