313 سردار

مطالب و تصاویر و خبرهای زیبا برای شما عزیزان

313 سردار

مطالب و تصاویر و خبرهای زیبا برای شما عزیزان

دانلود اهنگ ابتدایی سریال سیب ممنوعه

شنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۴۶ ب.ظ

دانلود تیتراژ سریال ترکی سیب ممنوعه

امروز برای شما تیتراژ سریال سیب ممنوعه رو آماده کردیم که پیشنهاد میکنم این آهنگ بسیار زیبا را از دست ندید .

سریال ترکی سبب ممنوعه یکی از بهترین و جذاب ترین سریال های ترکی در بین ایرانی ها می باشد که طرفداران بسیار زیادی دارد .

این سریال در شبکه fox پخش می شود  و یکی از تیتراژ های این سریال با نام ایست قلبی و با صدای مهدی مقدم و امید عامری می باشد که ما برای شما
 

آماده کرده اییم تا دانلود کرده و از شنیدن این ترانه زیبا لذت ببرید .

 

تیتراژ سریال سیب ممنوعه
 


متن آهنگ ایست قلبی آهنگ سریال ترکی سیب ممنوعه

عشقت داره به قلب من
بدجوری ضربه میزنه
نفس نفس میزنمو
عشق تو قاتل منه
دوری تو برای من باعث ایست قلبیه
از پس تو بر نمیام نمیدونم چی به چیه
دارم کلافه میشم از این بودنو نبودنت
اما دلم پر میزنه واسه یه لحظه دیدنت
این همه بی قراریا عجیبه اما عاشقم
دوست دارم بمون دیگه چند بار باید اینو بگم
دوست دارم بمون دیگه چند بار باید اینو بگم
خودت اگه چیزی نگی چشات که غوغا میکنن
واسه اینکه تو لو نری این پا و اون پا میکنن
نزدیک من میشی ولی دوباره پا پس میکشی
دیوونه تر میشم یهو وقتی بهم خیره میشی

 

 

منبع: https://www.iranfunmag.com/%d8%af%d8%a7%d9%86%d9%84%d9%88%d8%af-%d8%a2%d9%87%d9%86%da%af-%d8%aa%db%8c%d8%aa%d8%b1%d8%a7%da%98-%d8%b3%d8%b1%db%8c%d8%a7%d9%84-%d8%aa%d8%b1%da%a9%db%8c-%d8%b3%db%8c%d8%a8-%d9%85%d9%85%d9%86%d9%88


 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۱۳
کاتب کاتبی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی